Najczęściej zadawane pytania

Czy zamawiając dodatkowe meble z zestawu, otrzymam je w takim samym kolorze?

Meble skórzane, meble z forniru, litego drewna i innych naturalnych materiałów mogą nieco różnić się pod względem struktury powierzchni. To jedna z ich największych zalet – najpiękniejsze wzory tworzy sama natura.

Czy cena mebli zależy od koloru skóry lub forniru?

W przypadku forniru cena jest taka sama niezależnie od koloru, jeśli ten dostępny jest w katalogu. Jeżeli poszukują Państwo koloru niestandardowego, możemy wykonać wybarwienie za dopłatą. Jest to możliwe tylko w wybranych kolekcjach.

Skóry naturalne dzielą się na kilka grup cenowych. Wybór innego koloru w ramach tej samej grupy nie wpływa na cenę. Cena zmienia się jednak przy wyborze innego typu skóry.

Czy meble są dostarczane w całości, czy trzeba je składać?

Większość mebli dostarczamy w całości. Tylko niektóre dostarczamy w częściach ze względu na gabaryty – np. szafy.

Czy dowóz mebli jest bezpłatny?

Dostarczamy meble bezpłatnie na terenie całego kraju, jeśli wartość zamówienia przekroczy 3500 zł. Transport nie obejmuje wnoszenia mebli, które jest wykonywane za dodatkową opłatą.

Czy meble objęte są gwarancją?

Tak. 24-miesięczna gwarancja obejmuje zarówno meble wypoczynkowe, jak i meble do jadalni, salonu, gabinetu oraz wszelkie inne produkty, które znajdują się w naszej ofercie.

Jaki jest czas dostawy mebli?

Termin realizacji zamówienia może różnić się w zależności od wybranych mebli.

Przykładowo: komplety wypoczynkowe skórzane na stelażach dębowych, meble do salonu, jadalni, sypialni i gabinetu są dostarczane w dwa do sześciu tygodni. Nowoczesne komplety wypoczynkowe termin wynosi zwykle sześć tygodni.

Jeśli meble składają się z dużej ilości elementów, termin może się wydłużyć. Zawsze podajemy go indywidualnie w dniu zamówienia.

Jak zamówić meble?

Mogą Państwo złożyć zamówienie w jednym z salonów Meble Wanat, przez e-mail lub telefonicznie. Szczegóły w działach „Salony” i „Kontakt”.

Aby zamówić meble online lub przez telefon, wystarczy podać symbol wybranego produktu, kolor, adres dostawy oraz numer telefonu, pod którym możemy się z Państwem skontaktować.